Piața auto oferă o gamă foarte largă de piese de schimb pentru toate mărcile, deși este adevărat că cel mai bun lucru este întotdeauna achiziționarea de piese de schimb originale. Există, de asemenea, o problemă de costuri incluse care nu este deloc minoră. Mai ales dacă mașina este puțin mai veche sau daca este o marcă foarte exclusivistă, ceea ce face ca raportul preț-investiție să nu fie convenabil pentru buzunar.
Problema este delicată, deoarece multe ateliere exclusive se află sub clientelă datorită costului ridicat al pieselor de schimb, astfel încât acestea au integrat reparații cu piese alternative, pentru a menține clientela loială și pentru a plăti mai puțin, variind timpul de garanție în funcție de tipul de piesă de schimb aleasă.
Acum, dacă din anumite motive nu vă puteți duce mașina la un atelier al mărcii, vă vom oferi câteva sfaturi pentru a nu plăti mai mult pe reparatii.
Brandurile auto trimit mari companii specializate să fabrice piesele de schimb cu logo-ul mărcii lor, ceea ce le face piese originale, cu toate acestea, aceste companii producătoare vând aceleași piese de schimb fără logo-ul mărcii și, evident, fără valoarea adăugată pe care o implică acest lucru, astfel încât acestea sunt aparent mai ieftine, în unele cazuri până la 40% și mai mult, fiind de aceeasi calitate… pentru aceasta uita-te la marca mama a piesei de schimb, care este de obicei scrisa cu litere mici pe ambalaj sau pe aceeasi piesa si cauta sa ai acea alternativa. Intra pe link site pentru a vedea mai multe piese auto.
Pe de altă parte, exista piese de schimb din alte țări decât vehiculul, adică dacă mașina noastră este japoneză, acestea sunt chinezești, coreene, braziliene, argentiniene și altele, prețul său este întotdeauna mai ieftin, iar calitatea sa nu este întotdeauna mai mică, dar trebuie să ne consultăm cu un specialist, deoarece unele cazuri nu sunt exact aceleași sau nu sunt compatibile cu părți de altă naționalitate, De exemplu.
Dacă cumpăr o presă coreeană de ambreiaj și am un disc de ambreiaj brazilian, cel mai probabil nu va funcționa pe deplin, optimul ar fi tot de aceeași marcă sau naționalitate.
Tine cont intotdeauna atunci cand cumperi, de siguranta ta, aminteste-ti ca acest lucru este proiectat in mobilizarea ta. Piesa de schimb bine aleasă evită timpul pierdut, defecțiunile inutile și autonomia mașinii.
O piesa de schimb are nevoie si de un mecanic bun pentru a o inlocui si chiar daca uneori spunem ca ne pricepem la toate, este bine sa lasam loc specialistilor sa isi faca treaba si noi sa fim linistiti ca reparatia masinii s-a desfasurat cu succes . Daca si tu ai nevoie de piese de schimb pentru masina ta, cauta cu incredere in sutele de produse de pe linkul de mai sus.
Masina ta are nevoie de o ingrijire zi de zi si aici ne referim nu doar la aspectul exterior au interior ci si de ingrijirea si schimbarea pieselor deteriorate sau uzate in exces . Motorul este inima masinii dar si celelalte piese fac parte din acest tot unitar ce poarta nume de : automobil.
Lucruri interesante despre masini
Masinile electrice au continuat sa castige popularitate si in 1895, prima cursa de automobile din Statele Unite – o „linie” de 52 de mile de la Chicago la Waukegan, Illinois, si inapoi, care a luat castigatorului 10 ore 23 minute (viteza medie 5 mph) / 8 km / h) – continea sase intrari, iar doua dintre ele erau masini electrice, potrivit revistei Smithsonian. Pana in 1900, serviciul de taxi din New York avea aproximativ 60 de masini electrice si aproximativ o treime din masinile din Statele Unite erau electrice, potrivit Departamentului Energiei.
Cand Henry Ford a introdus Modelul T in 1908, masina ieftina si de inalta calitate pe benzina a devenit foarte populara si a inceput declinul masinilor electrice, potrivit Departamentului Energiei. In anii 1920, benzina devenise mai ieftina si mai usor disponibila, iar mai multi americani parcurgeau distante mai mari. Masinile electrice nu aveau gama pe care o aveau masinile cu gaz, iar electricitatea nu era inca disponibila in multe orase rurale, facand din acestea masinile pe benzina automobilele la alegere.
In 1976, Congresul a adoptat Legea privind cercetarea, dezvoltarea si demonstrarea vehiculelor electrice si hibride din cauza cresterii preturilor petrolului, a penuriei benzinei si a dependentelor de petrolul strain. Multe companii de autoturisme au inceput sa cerceteze si sa proiecteze noi optiuni electrice si eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, desi nu s-au intamplat prea multe pana in anii 1990.
Toyota Prius, dezvoltat si lansat in Japonia in 1997, a fost prima masina hibrida produsa in serie din lume si a fost disponibila in intreaga lume pana in 2000. Masina hibrida Honda Insight a fost lansata in Statele Unite in 1999.
Tesla Motors a inceput dezvoltarea si productia unei masini de lux complet electrice care ar urma sa parcurga mai mult de doua sute de mile cu o singura incarcare in 2003 cu primul model lansat in 2008. Chevrolet Volt , lansat in 2010, a fost primul plug-in disponibil hibrid care a folosit motorul pe benzina pentru a extinde autonomia automobilului cand bateria a fost epuizata. Nissan LEAF a fost , de asemenea , lansat in 2010 si a fost mai usor accesibil publicului decat Tesla Model de S.