Modista – un blog despre stil!
  • Timp Liber
  • Casa Mea
  • Stilul Meu
  • In Familie
  • Sanatate
  • Cariere
  • Moda
  • Frumusete
  • Contact
Modista – un blog despre stil!
Modista – un blog despre stil!
  • Timp Liber
  • Casa Mea
  • Stilul Meu
  • In Familie
  • Sanatate
  • Cariere
  • Moda
  • Frumusete
  • Contact
  • Auto

Aflati cum sa organizati atelierul in cativa pasi simpli

  • Livia Filimon
  • august 30, 2022
  • 4 minute read
Aflati cum sa organizati atelierul in cativa pasi simpli
Total
0
Shares
0
0
0

Aveti senzatia ca 2020 a fost doar stingerea unui incendiu dupa altul? Ei bine, nu esti singur! Nu este un secret faptul ca, in rutina atelierului mecanic, un numar mare de sarcini sunt efectuate tot timpul. Prin urmare, uneori este dificil sa va faceti timp pentru a organiza atelierul, o greseala recurenta care va poate cantari in buzunar si va poate perturba direct unele procese de lucru.

Nu toata lumea stie acest lucru, dar organizarea mediului de lucru are un impact pozitiv asupra dezvoltarii si productivitatii zilnice a angajatilor sai. Intre timp, dezorganizarea duce adesea la intarzieri si situatii care afecteaza performanta in timpul procesului de reparatie si poate chiar influenta timpii de livrare si controlul pieselor de schimb din stocul dvs., de exemplu.

Din acest motiv, organizarea locului de munca este esentiala pentru a imbunatati concentrarea, pentru a asigura o executie mai productiva si pentru a permite o mai mare eficienta in rezolvarea problemelor.

Iata cateva sfaturi practice pentru organizarea atelierului

Pentru multi mecanici, organizarea atelierului este in fundal. De fapt, calitatea serviciului furnizat este cel mai important lucru. Cu toate acestea, vremurile s-au schimbat, iar clientii acorda din ce in ce mai multa atentie detaliilor, observand cu atentie atmosfera pe care o frecventeaza.

Prin urmare, un spatiu curat si functional, combinat cu un serviciu de prima clasa, poate face diferenta pentru cei care doresc sa atraga mai multi clienti si sa pastreze clientii actuali. De aceea, am pus impreuna o selectie de sfaturi practice pentru a va ajuta sa obtineti aceasta idee de pe hartie! Aplicare:

1 – Delimitarea zonelor de atelier

Separarea zonelor pentru diferite servicii face munca mult mai usoara si mai rapida. Plasarea uneltelor in apropierea locurilor in care vor fi utilizate este o regula pe care fiecare mecanic bun ar trebui sa o urmeze. Acest lucru se datoreaza faptului ca, prin eliminarea nevoii de a merge un drum lung in cautarea de instrumente, puteti creste productivitatea echipei dvs., puteti face munca mai putin stresanta si, de asemenea, puteti evita accidentele rutiere pentru oficiali si echipe.

2 – Organizati instrumentele

Pe langa faptul ca sunt depozitate in locurile potrivite pentru usurinta utilizarii, instrumentele ar trebui sa fie bine organizate. O strategie excelenta este de a le separa in functie de zonele de servicii. Desigur, unele dintre ele sunt utilizate in diferite sectoare ale atelierului, astfel incat, in aceste cazuri, idealul este de a avea mai mult de un instrument de acelasi tip. Daca acest lucru nu este posibil, o cale de iesire este utilizarea unui cos de scule.

3 – Aveti grija de curatarea si inspectarea zonelor

Datorita tipului de serviciu oferit, atelierele produc in mod natural multa murdarie. Din acelasi motiv, este esential sa fim deosebit de atenti la aceasta problema. Pentru ca nimic sa nu se acumuleze, este esential sa curatati totul imediat ce terminati de utilizat. Si merita acest stimulent pentru oficialii dumneavoastra sa creeze, de asemenea, acest obicei, avand grija atat de instrumente, cat si de mediile in sine.

Pe langa faptul ca este igienica si ofera o impresie excelenta clientilor, curatarea este capabila sa previna accidentele, cum ar fi petele de ulei care pot provoca alunecari.

In ceea ce priveste piesele de schimb si echipamentele, idealul este de a separa o anumita zona pentru curatare si intretinere. Pregatirea unei indemnizatii pentru ca echipa ta sa poata inspecta totul este o solutie excelenta. Astfel, garanteaza calitatea serviciului si isi pastreaza materialele, evitand cheltuielile inutile.

4 – Utilizati etichete pentru a organiza spatii

Incercati sa identificati in mod clar produsele, piesele si instrumentele dvs. Utilizarea etichetelor ajuta la economisirea timpului in cautarea stocurilor si reduce deseurile. Pentru a face si mai usor, rezervati o locatie specifica in atelier pentru a stoca piesele pentru eliminare. In acest fel, impiedica spatiul valoros al stocului sa fie ocupat cu elemente care nu vor mai fi utilizate.

5 – Stimuleaza utilizarea echipamentelor de siguranta

Mai mult decat o modalitate de a atinge excelenta, echipamentele de siguranta reprezinta o cerinta legala. Sa incurajeze utilizarea EIP (echipament individual de protectie) si sa puna la dispozitie articole precum stingatoarele de incendiu si trusele de prim ajutor in locuri usor accesibile, astfel incat acestea sa fie intotdeauna la indemana in caz de urgenta.

Si nu uitati sa va instruiti functionarii sa le foloseasca corect. Schoellerallibert este locul in care cu siguranta vei reusi sa gasesti cutiile potrivite pentru depozitare.

6 – Implicarea oficialilor in organizarea de zi cu zi

Toate procedurile pe care le-am mentionat deja vor functiona doar cu participarea functionarilor lor. Deci, pe langa faptul ca ii motiveaza sa pastreze atelierul organizat si sa le arate cum sa o faca, cultiva obiceiul de a-i asculta. Pe masura ce se implica zilnic in munca, este foarte probabil sa aiba si idei bune in ceea ce priveste organizarea atelierului, printre altele, pentru ca vor beneficia si ei, nu?

Total
0
Shares
Share0
Tweet0
Pin it0
Postari similare
  • Aveti grija de curatarea si inspectarea zonelor
  • Delimitarea zonelor de atelier
  • Iata cateva sfaturi practice pentru organizarea atelierului
  • Implicarea oficialilor in organizarea de zi cu zi
  • organizati atelierul in cativa pasi simpli
  • Schoellerallibert
  • Stimuleaza utilizarea echipamentelor de siguranta
  • Utilizati etichete pentru a organiza spatii
Livia Filimon

Previous Article
Care este rolul gradinitei in cresterea copiilor
  • Mama si copii

Care este rolul gradinitei in cresterea copiilor?

  • Livia Filimon
  • august 29, 2022
Citeste
Next Article
Motive pentru care ar trebui sa pleci mai des in vacanta
  • Vacante

Motive pentru care ar trebui sa pleci mai des in vacanta

  • Livia Filimon
  • august 30, 2022
Citeste
Citeste si...
Care este cea mai buna metoda de a repara o pana de cauciuc
Citeste
  • Auto

Care este cea mai buna metoda de a repara o pana de cauciuc?

  • Livia Filimon
  • ianuarie 30, 2023
Motive pentru a cumpara o masina noua
Citeste
  • Auto

Motive pentru a cumpara o masina noua

  • Livia Filimon
  • septembrie 28, 2022
Ce este si la ce se foloseste freonul?
Citeste
  • Auto

Ce este si la ce se foloseste freonul?

  • Livia Filimon
  • iulie 15, 2022
De ce se sparge parbrizul masinii tale?
Citeste
  • Auto

De ce se sparge parbrizul masinii tale?

  • Livia Filimon
  • mai 23, 2022
Cum facem verificarea masinii noi fara a pierde garantia?
Citeste
  • Auto

Cum facem verificarea masinii noi fara a pierde garantia?

  • Livia Filimon
  • martie 4, 2022
Tot ce trebuie sa știi despre turbocompresor
Citeste
  • Auto

Tot ce trebuie sa știi despre turbocompresor

  • Livia Filimon
  • martie 2, 2022
De ce este importanta intretinerea noii tale masini?
Citeste
  • Auto

De ce este importanta intretinerea noii tale masini?

  • Livia Filimon
  • decembrie 20, 2021
Care sunt beneficiile autocolantelor speciale pentru vehicule?
Citeste
  • Auto

Care sunt beneficiile autocolantelor speciale pentru vehicule?

  • Livia Filimon
  • noiembrie 4, 2021

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Modista – un blog despre stil!
  • Afaceri
  • Hobby
  • Internet
  • Tehnologie

Input your search keywords and press Enter.