Exista firme ce produc autocolante de bara de protectie cu o durabilitate deosebit de ridicata si in diferite modele – in functie de dorintele si cerintele personale. Indiferent ca este vorba de logo-ul mare al livratorului de pizza de pe vehicul, de numarul de telefon al cosmeticienei din colt, de reclame in mijloacele de transport in comun sau de autocolantele colorate si distractive cu sloganuri precum „Bebe la bord” sau alte inscriptionari auto si print autocolant- 100% Solutii Premium.
Se spune ca istoria autocolantelor a inceput in SUA in anii 1950. Acolo, studentii au lipit pur si simplu peste petele de rugina de pe vehiculele lor vechi, autocolante de tot felul. Asa ca si-au infrumusetat vechile autoturisme si, in acelasi timp, si-au aratat opinia public.
Acestea nu ajuta la disparitia ruginei si sunt doar de decor, dar publicitatea auto este acum o parte integranta a unui mix de marketing de succes. Diverse, individuale, atragatoare si artistice, se pot eticheta si lipi vehiculele colorate, in stilul personal, cu ajutorul autocolantelor din folie adeziva .
Pentru o mare varietate de modele si diferitele zone adezive ale masinii, exista mai multe tipuri de autocolante din PVC disponibile pentru inscriptia individuala a vehiculului personal, ce se pot solicita la un pret rezonabil si conform ideilor personale. Se pot obtine chiar, pe langa folii colorate, material cu aspect mat sau folii metalice precum auriu si argintiu. Astfel, se pot crea propriile autocolante dupa propriile gusturi.
Cu autocolantele si inscriptiile individuale si speciale, se va putea transforma masina intr-un mediu publicitar mobil ieftin si cu un timp de livrare scurt. Plus, autocolantele pentru bara de protectie in propriul aspect sunt rezistente la zgarieturi si sunt durabile. Se pot proiecta autocolante pentru masina personala complet liber.
Fie ca este vorba despre propriul logo, litere personale, ornamente artistice sau flori, imprimeuri cu imagini atragatoare, aproape toate ideile pot fi imprimate sub forma de autocolante. Se vor putea combina diferite elemente, cum ar fi litere, cuvinte, grafice si imagini, dupa cum se doreste si intr-un mod usor.
Si este, de asemenea, ieftin, pentru ca se pot economisi lucrari costisitoare de pictura cu autocolante. Cu toate acestea, datorita unei laminari speciale, autocolantele personale sunt rezistente la UV si la zgarieturi.
Daca se doreste echiparea flotei de vehicule a companiei cu un design uniform si publicitate speciala pentru masini, se ca putea proiecta pur si simplu un „model de masina” conform ideilor personale. De exemplu, cu o imagine grozava de-a lungul lateralului vehiculului si un slogan cu un cod QR pe luneta din spate.
Autocolantele pot fi apoi imprimate ori de cate ori este necesar si lipite de orice vehicul. Atasarea autocolantelor se face mult mai rapid decat vopseaua speciala, scumpa si complexa. De altfel, autocolantele din spate sunt deosebit de eficiente in publicitate.
Foliile adezive pot fi lipite aproape oriunde pe vehicul. Fie ca autocolant clasic pentru luneta, semne pe usile laterale, ca autocolant lateral pe toata suprafata, pe acoperis, ca adeziv pentru geamuri, pe capota sau intre diferite zone ale vehiculului, aproape totul este posibil.
Sfaturi utile pentru a alege culoarea potrivita pentru masina ta
Au fost efectuate putine studii pentru a determina modul in care culoarea masinii poate afecta accidentele auto. Desi exista unele dovezi care sugereaza ca culoarea poate juca un rol in accidente, este de obicei un rol foarte mic.
Albul, galbenul si portocaliul sunt cele mai vizibile masini intr-o varietate de conditii de condus si sunt culorile folosite pentru majoritatea echipamentului de siguranta, asa ca nu este surprinzator ca sunt considerate printre cele mai sigure. Rosu, negru si gri sunt cele mai putin vizibile, mai ales noaptea, ceea ce le face mai probabil sa fie implicate in accidente de masina pasive.
Masinile sportive in alb, argintiu si rosu, in aceasta ordine, sunt mai vizibile. Desi ar putea parea ca exista o prejudecata acolo, retineti ca albul si argintiul sunt cele mai comune culori ale masinilor.
Masinile in culori mai putin populare sunt mai putin susceptibile de a fi furate, deoarece vor fi mai greu de ascuns si revandut. Nuante precum rosu, portocaliu, maro, verde si galben sunt mai putin probabil sa fie furate decat neutre.
Culoarea masinii poate afecta pretul initial, costurile de intretinere si valoarea de revanzare a unei masini, deoarece toate sunt determinate de cerere.
Masinile alb-negru prezinta zgarieturi si urme mai mult decat alte masini color, asa ca pot costa mai mult la intretinere. Finisajele speciale pot costa, de asemenea, mai mult pentru intretinere si reparare, deoarece vopselele unice necesita mai multe straturi .
In ceea ce priveste culoarea si finisajul, exista anumite masini care costa mai mult in avans. Pretul suplimentar poate varia de la 500 USD la 2.000 USD sau mai mult, in functie de producator.
Montoya spune: „Daca esti ingrijorat pe termen lung, mergi pe neutru”. Culorile neutre precum argintiu, alb, negru si gri sunt cel mai sigur pariu atunci cand vine vorba de o valoare de revanzare mai mare, deoarece atrag o gama mai larga de cumparatori. O culoare nepopulara sau neobisnuita, cum ar fi galbenul stralucitor sau violetul, poate deprecia de fapt valoarea masinii tale.