In zilele noastre, din ce in ce mai multi oameni apeleaza la arhitectura containerelor pentru nevoile lor de constructie.
De ce? Containerele maritime din otel sunt un material de constructie brut accesibil, convenabil si ecologic.
Recursul sau consta in simplitatea sa
Comandati numarul de unitati de care aveti nevoie, acestea vor fi livrate pe teren cu camionul si remorca si apoi incepe constructia.
Exista putin timp intre faza de proiectare si constructie a unui container.
Casele de containere de depozitare, numite si case de containere maritime, ofera o abordare rapida, durabila si ecologica a constructiilor conventionale.
Deoarece containerele din otel sunt construite intr-un mediu controlat din fabrica, acestea sunt standardizate, durabile si usor de transportat.
Echipamentele de constructie a locuintei primesc cele mai multe economii de timp si materiale, deoarece produsul este fabricat, pre-montat pentru instalare si solid din punct de vedere structural.
Cu toate acestea, deoarece aceasta este inca o industrie relativ noua, costul fortei de munca si al materialelor poate fi uneori comparabil in ceea ce priveste costul cu o constructie traditionala de bat.
Cat costa o casa de containere?
Depinde.
In general, o casa din unitati container de depozitare costa intre 1.400 si 4.000 de dolari, in functie de marimea, starea si varsta containerelor.
In plus, cu cat alegeti mai multe functii suplimentare sau personalizate, cu atat veti plati mai mult.
Caracteristici cum ar fi energie electrica, instalatii sanitare, ferestre, si podele va vor costa in plus aparte de alte taxe. Vezi aici cabine containere.ro.
Alti factori care afecteaza costul includ:
- Permise: Costul va varia in functie de zona dumneavoastra si de tipurile de permise necesare
- Pregatirea site-ului: Solurile care sunt stancoase, inegale sau predispuse la inundatii vor creste costurile
- Livrare: pretul variaza in functie de numarul de unitati ce urmeaza a fi livrate si de distanta parcursa
- Disponibilitate: Majoritatea containerelor sunt expediate direct din China (cunoscuta sub numele de o singura calatorie), astfel incat stocurile disponibile vor afecta pretul
O casa mare construita din containere maritime poate varia in pret de la 150.000 dolari la 175.000 dolari, care este de aproximativ jumatate din pretul pe metru patrat de o casa conventionala in America.
Pe de alta parte, cei care au experienta de constructie poate termina si sa ofere un container de transport maritim la casa lor pentru cat mai putin de 10.000 dolari.
Unii oameni practici chiar reusesc sa o faca pentru mai putin de 4.000 dolari!
Procesul de constructie
O cantitate echitabila de pregatire, constructie si retusuri de finisare sunt necesare inainte ca containerul de expediere sa fie gata pentru miscare.
Aceasta include stabilirea unei fundatii, taierea cadrelor pentru usi si ferestre, izolarea, instalarea facilitatilor si adaugarea unui tavan si a unei podele.
Iata pasii de baza ai procesului de constructie:
- Cost: Aflati cerintele legale ale proprietatii dvs., inclusiv autorizatiile necesare inainte de a incepe constructia. Obtine o estimare exacta a costului pe metru patrat la buget in mod corespunzator.
Cat de poluant este betonul?
In timpul necesar pentru a citi aceasta propozitie, industria globala a constructiilor va fi turnat peste 19.000 de cazi de beton. Pana la jumatatea acestui articol, volumul va umple Albert Hall si se va scurge in Hyde Park. Intr-o zi ar fi aproape de dimensiunea barajului din Trei Chei din China. Intr-un singur an, exista suficient pentru terasa peste fiecare deal, vale, colt si colt din Anglia.
Dupa apa, betonul este cea mai utilizata substanta de pe Pamant. Daca industria cimentului ar fi o tara, ar fi al treilea cel mai mare emitator de dioxid de carbon din lume, cu pana la 2,8 miliarde de tone, depasita doar de China si SUA.
Materialul este fundamentul dezvoltarii moderne, punand acoperisuri peste capetele a miliarde, intarind apararea noastra impotriva dezastrelor naturale si oferind o structura pentru sanatate, educatie, transport, energie si industrie.
Betonul este modul in care incercam sa imblanzim natura. Placile ne protejeaza de elemente naturale. Ei tin departe ploaia, frigul din oase si noroiul din picioare. Dar, de asemenea, inmormanteaza vaste suprafete de sol fertil, constipa raurile, sufoca habitatele si – actionand ca o a doua piele tare ca piatra – ne desensibilizeaza de ceea ce se intampla in afara fortaretelor noastre urbane.
Lumea noastra albastra si verde devine din ce in ce mai gri. Dupa un calcul, este posibil sa fi trecut deja de punctul in care betonul depaseste masa combinata de carbon a fiecarui copac, tufis si arbust de pe planeta. Mediul nostru construit este, in acesti termeni, mai mare decat cel natural. Spre deosebire de lumea naturala, insa, el nu creste de fapt. In schimb, calitatea sa principala este sa se intareasca si apoi sa se degradeze, extrem de lent.
Tot plasticul produs in ultimii 60 de ani se ridica la 8 miliarde de tone. Industria cimentului pompeaza mai mult decat atat la fiecare doi ani. Dar, desi problema este mai mare decat plasticul, este in general vazuta ca fiind mai putin grava. Betonul nu este derivat din combustibili fosili. Nu se gaseste in stomacul balenelor si pescarusilor. Medicii nu descopera urme ale lui in sangele nostru. Nici nu-l vedem in stejari sau contribuind la fatbergs subterane. Stim unde suntem cu betonul. Sau, mai precis, stim unde se duce: nicaieri. Tocmai de aceea am ajuns sa ne bazam pe el.