Cautati un instrument de chat conceput pentru a crea mai putin de lucru pentru echipa dvs.? Atunci va recomandam relatii cu clientii prin servicii pecializate in acest sens.
Chatul live imbunatateste productivitatea echipei de servicii pentru clienti
Chatul live este de asemenea util in imbunatatirea productivitatii agentilor de servicii pentru clienti. In timp ce o persoana poate fi doar pe un singur telefon sau sa raspunda la un e-mail la un moment dat, cu chatul poate jongla cateva ferestre in acelasi timp.
Pentru probleme mai complicate care necesita cercetare si raportare, pot dori sa ramana la una sau doua, dar daca lucreaza la coada de chat plina de intrebari rapide si simple, gestionarea a cinci se poate face simultan.
Deoarece functiile si manipularea chat-urilor variaza pentru fiecare instrument, asigurati-va ca alegeti software-ul care functioneaza cel mai bine pentru fluxurile de lucru si echipa dvs. Si mai bine, cautati software de servicii pentru clienti care sa va poata gestiona chaturile, e-mailurile si alte canale de asistenta toate intr-un singur instrument, astfel incat agentii sa se poata concentra intr-un singur loc si sa finalizeze munca.
Chat-ul in direct va permite sa oferiti asistenta 24/7
Cu o programare atenta, suportul chat-ului live poate fi pus la dispozitie 24/7 – daca acest lucru ar fi benefic pentru afacerea dvs. – sau orice alta selectie de ore pe care o preferati.
Prin extinderea disponibilitatii instantanee pentru a acoperi intreaga zi, clientii dvs. vor avea putine motive sa se planga ca nu primesc raspuns la intrebari in timpul vizat. Chiar daca nu puteti mentine chat-ul in permanenta, orele de asistenta self-service, precum o baza de cunostinte plina de continut despre produsul dvs., este disponibila oricand.
Cand chat-ul nu este disponibil, asigurati-va ca este rapid si usor pentru clienti sa-si gaseasca drumul catre documentatia dvs. de asistenta. De multe ori, oamenii sunt perfect fericiti sa se ajute singuri, dar nu sunt siguri unde pot gasi informatiile de care au nevoie. Odata cu baza de cunostinte si chatul care lucreaza impreuna, clientii se vor simti ingrijiti indiferent de momentul in care au nevoie de ajutor.
Chatul in direct creste implicarea clientilor
Cand faceti chat-ul live disponibil cu usurinta, veti observa probabil o crestere a interactiunilor. In timp ce unii dintre acestia pot fi clienti care apeleaza la chat in loc de asistenta prin e-mail / telefon, o parte din ei vor fi persoane care au gasit chatul si si-au dat seama ca ar putea primi ajutor in loc sa renunte si, eventual, sa renunte la produs.
Cu o implicare sporita a clientilor, exista sansa de a face o impresie buna si de a oferi clientilor un motiv de a se intoarce. Pentru a adauga un feeling primitor, configurati instrumentul de chat pentru a afisa numele si fotografiile agentului (daca este posibil) si implementati un stil de chat conversational.
Tinand cont de toate aceste aspecte veti reusi sa oferiti cele mai bune servicii pentru clienti de care acestia sa fie in permanenta multumiti.