Modista – un blog despre stil!
  • Timp Liber
  • Casa Mea
  • Stilul Meu
  • In Familie
  • Sanatate
  • Cariere
  • Moda
  • Frumusete
  • Contact
Modista – un blog despre stil!
Modista – un blog despre stil!
  • Timp Liber
  • Casa Mea
  • Stilul Meu
  • In Familie
  • Sanatate
  • Cariere
  • Moda
  • Frumusete
  • Contact
  • Afaceri

De ce sunt importante serviciile de relatii cu clientii prin chat online

  • Livia Filimon
  • iulie 8, 2022
  • 2 minute read
De ce sunt importante serviciile de relatii cu clientii prin chat online
Total
0
Shares
0
0
0

Cautati un instrument de chat conceput pentru a crea mai putin de lucru pentru echipa dvs.? Atunci va recomandam relatii cu clientii prin servicii pecializate in acest sens.

Chatul live imbunatateste productivitatea echipei de servicii pentru clienti

Chatul live este de asemenea util in imbunatatirea productivitatii agentilor de servicii pentru clienti. In timp ce o persoana poate fi doar pe un singur telefon sau sa raspunda la un e-mail la un moment dat, cu chatul poate jongla cateva ferestre  in acelasi timp.

Pentru probleme mai complicate care necesita cercetare si raportare, pot dori sa ramana la una sau doua, dar daca lucreaza la coada de chat plina de intrebari rapide si simple, gestionarea a cinci se poate face simultan.

Deoarece functiile si manipularea chat-urilor variaza pentru fiecare instrument, asigurati-va ca alegeti software-ul care functioneaza cel mai bine pentru fluxurile de lucru si echipa dvs. Si mai bine, cautati software de servicii pentru clienti care sa va poata gestiona chaturile, e-mailurile si alte canale de asistenta toate intr-un singur instrument, astfel incat agentii sa se poata concentra intr-un singur loc si sa finalizeze munca.

Chat-ul in direct va permite sa oferiti asistenta 24/7

Cu o programare atenta, suportul chat-ului live poate fi pus la dispozitie 24/7 – daca acest lucru ar fi benefic pentru afacerea dvs. – sau orice alta selectie de ore pe care o preferati.

Prin extinderea disponibilitatii instantanee pentru a acoperi intreaga zi, clientii dvs. vor avea putine motive sa se planga ca nu primesc raspuns la intrebari in timpul vizat. Chiar daca nu puteti mentine chat-ul in permanenta, orele de asistenta self-service, precum o baza de cunostinte plina de continut despre produsul dvs., este disponibila oricand.

Cand chat-ul nu este disponibil, asigurati-va ca este rapid si usor pentru clienti sa-si gaseasca drumul catre documentatia dvs. de asistenta. De multe ori, oamenii sunt perfect fericiti sa se ajute singuri, dar nu sunt siguri unde pot gasi informatiile de care au nevoie. Odata cu baza de cunostinte si chatul care lucreaza impreuna, clientii se vor simti ingrijiti indiferent de momentul in care au nevoie de ajutor.

Chatul in direct creste implicarea clientilor

Cand faceti chat-ul live disponibil cu usurinta, veti observa probabil o crestere a interactiunilor. In timp ce unii dintre acestia pot fi clienti care apeleaza la chat in loc de asistenta prin e-mail / telefon, o parte din ei vor fi persoane care au gasit chatul si si-au dat seama ca ar putea primi ajutor in loc sa renunte si, eventual, sa renunte la produs.

 

Cu o implicare sporita a clientilor, exista sansa de a face o impresie buna si de a oferi clientilor un motiv de a se intoarce. Pentru a adauga un feeling primitor, configurati instrumentul de chat pentru a afisa numele si fotografiile agentului (daca este posibil) si implementati un stil de chat conversational.

Tinand cont de toate aceste aspecte veti reusi sa oferiti cele mai bune servicii pentru clienti de care acestia sa fie in permanenta multumiti.

 

Total
0
Shares
Share0
Tweet0
Pin it0
Postari similare
  • Cand faceti chat-ul live disponibil cu usurinta
  • Chat-ul in direct va permite sa oferiti asistenta 24/7
  • Chatul in direct creste implicarea clientilor
  • Chatul live imbunatateste productivitatea echipei de servicii pentru clienti
  • De ce sunt importante serviciile de relatii cu clientii
Livia Filimon

Previous Article
Alfabetul marketingului online
  • Afaceri
  • Seo

Alfabetul marketingului online

  • Livia Filimon
  • iulie 8, 2022
Citeste
Next Article
Este uleiul de cocos benefic pentru piele
  • Nutritie

Este uleiul de cocos benefic pentru piele?

  • Livia Filimon
  • iulie 11, 2022
Citeste
Citeste si...
Cum poti mentine vehiculele flotei sa functioneze eficient
Citeste
  • Afaceri
  • Auto

Cum poti mentine vehiculele flotei sa functioneze eficient

  • Livia Filimon
  • martie 17, 2023
Sfaturi pentru a selecta corect serviciile de rent a car
Citeste
  • Afaceri
  • Auto

Sfaturi pentru a selecta corect serviciile de rent a car

  • Livia Filimon
  • martie 14, 2023
Vanzarea unei case, ce documente sunt necesare
Citeste
  • Afaceri

Vanzarea unei case, ce documente sunt necesare

  • Livia Filimon
  • ianuarie 20, 2023
Importanta SEO pentru afacerea ta: cum te ajuta
Citeste
  • Afaceri

Importanta SEO pentru afacerea ta: cum te ajuta

  • Livia Filimon
  • octombrie 24, 2022
Ce inseamna crowdsourcing
Citeste
  • Afaceri

Ce inseamna crowdsourcing?

  • Livia Filimon
  • septembrie 23, 2022
Afaceri pe care le poti dezvolta pe langa jobul cu norma intreaga
Citeste
  • Afaceri

Afaceri pe care le poti dezvolta pe langa jobul cu norma intreaga

  • Livia Filimon
  • august 10, 2022
Avantajele pe care ti le ofera AdSpy atunci cand vrei sa iti depasesti concurenta
Citeste
  • Afaceri

Avantajele pe care ti le ofera AdSpy atunci cand vrei sa iti depasesti concurenta

  • Livia Filimon
  • iulie 28, 2022
Cum deschizi un magazin online cu jucarii
Citeste
  • Afaceri
  • Internet
  • Mama si copii

Cum deschizi un magazin online cu jucarii?

  • Livia Filimon
  • iulie 21, 2022

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.

Modista – un blog despre stil!
  • Afaceri
  • Hobby
  • Internet
  • Tehnologie

Input your search keywords and press Enter.