Anunturile pe telefon sunt raspunsul lumii publicitare la o lume a consumatorilor care este conectata la ecranele telefonului sau la gadgeturile mobile. In termeni simpli, este tipul de tehnica de publicitate pentru produse / servicii pe care o vedeti pe smartphone-urile dvs.
Reclamele pe telefonul mobil pot aparea sub forma de reclame bazate pe text, reclame banner, videoclipuri sau chiar ca jocuri mobile. Puteti accesa ReclamaPeTelefon.ro pentru mai multe informatii.
Avand in vedere dimensiunea medie a ecranului mobilelor, reclamele sunt optimizate pentru a se incadra intr-o zona de afisare mai mica.
Reclamele pe telefon sunt in esenta o parte a marketingului mobil utilizand tehnici si strategii traditionale de colectare a datelor. Acestea pot include profiluri ale consumatorilor, date demografice, obiceiuri, preferinte etc.
Deci, in loc sa iesiti afara pentru a vedea diferite bannere si afise, publicitatea mobila foloseste popularitatea dispozitivelor smartphone. Inventia publicitatii mobile a fost revolutionara atunci cand vine vorba de campanii de marketing. Beneficiile sale raportate includ o crestere a ratelor de implicare a clientilor, rentabilitate, relatii personalizate cu consumatorii si prietenie pe social media.
Tendinte actuale in publicitate mobila
A vedea o reclama promotionala online in timp ce utilizati o aplicatie online este un lucru destul de obisnuit. Consumatorii se asteapta la aceste tipuri de reclame sa apara pe diferite siteuri, iar numarul de accesari al site-urilor respective creste de la o zi la alta. Biroul de publicitate interactiva afirma ca publicitatea mobila a cunoscut o crestere de 65% in 2014 si de 24% pana in 2019, care de atunci a crescut de la o zi la alta.
Notiuni de baza despre publicitatea mobila – Lucruri pe care trebuie sa le stiti
Deci, care sunt elementele de baza pe care trebuie sa le cunoasteti inainte de a intra in lumea uimitoare, dar in continua schimbare, a reclamelor mobile?
Iata o lista cu cateva elemente de baza pe care trebuie sa le invatati:
Terminologiile utilizate:
Totul se schimba in lumea digitala. In continuare sunt folositi cativa termeni cheie:
Demand Side Platform: Este, de asemenea, cunoscut sub numele de „buy-side optimizer” sau „buy-side platform”.
Licitarea in timp real: aceasta metoda este utilizata in mod special pentru cumpararea si vanzarea stocurilor publicitare care sunt prezente in timp real (live).
Schimb de anunturi: acestea sunt canalele de vanzare pentru achizitionarea si vanzarea stocurilor online de publicitate media.
Retea publicitara: se refera la organizatiile care externalizeaza servicii de vanzare pentru editori. Sarcinile lor cheie includ examinarea stocurilor publicitare din diferite surse si generarea de oportunitati de cumparare pentru agentii de publicitate.
Platforma de aprovizionare: acestea sunt locuri de schimb pentru editorii care doresc sa-si vanda produsele publicitare agentilor de publicitate. De asemenea, acestea sunt denumite in mod obisnuit „optimizator de vanzare” sau „optimizator de randament”.
Agentie de tranzactionare: dupa cum sugereaza si numele, aceasta se refera la un departament al agentiei de publicitate care faciliteaza achizitiile de inventar publicitar de catre clienti.
Inainte de a realiza un spot publicitar trebuie sa aveti cunostinte de programare. Totodata trebuie sa stiti cum sa optimizati programele astfel incat sa fie clare pe ecranul oricarui dispozitiv.