Din ce in ce mai multe persoane utilizeaza smartphone-ul mai mult de 2 ore pe zi. Smarphone-ul este cel mai vandut produs al anului si totodata, smartphone-urile sunt cele mai utilizate dispozitive la nivel global, fiind urmate de desktopuri. Acest lucru inseamna ca toate site-urile trebuie optimizate pentru ecranul telefonului.
De altfel, si organizatiile de marketing si PR au inceput sa realizeze reclame care se potrivesc perfect cu ecranul telefonului, indiferent daca este vorba de reclame tip banner, video sau pe tot ecranul. Puteti afla mai multe detalii despre reclamele pe telefon, accesand www.reclamapetelefon.ro. Insa cea mai mare intrebare a utilizatorilor este: care e cel mai utilizat tip de reclama pe telefon?
Reclamele pe social media sunt extrem de utilizate. Probabil ca ati observat ca in feedul de pe Facebook se mai strecoara anumite reclame care apar in functie de cautarile Google. Aceste reclame sunt de tip postare si ofera mai multe informatii cu privire la site. Dand un simplu tap pe imagine, puteti accesa in mod direct site-ul.
Mai multe organizatii si companii au abordat aceasta tactica, iar reclamele de pe Facebook au succes. Puteti posta absolut orice informatii despre site-ul dumneavoastra (indiferent daca este vorba de un magazin online, serviciile unei pensiuni sau site-ul unei companii de zboruri), utilizand politica de promovare Facebook, puteti ajunge in mod direct la grupul tinta.
Un alt mod de a utiliza reclamele online sunt story-urile de pe Instagram. Acestea sunt extrem de folosite deoarece sunt mult mai usor de gestionat: doar printr-un swipe up, utilizatorul poate accesa direct partitia site-ului destinata anumitor produse/servicii. Continutul acestor tipuri de reclame este foarte variat. Anumiti specialisti in marketing folosesc poze clare si text atractiv, in timp ce alti specialisti folosesc clipuri video.
Aceasta platforma de social media ofera foarte multe avantaje, in special alegera unui buget de promovare si modul in care reclamele vor ajunge la oameni. Totodata, pe Instagram exista si postarile asemanatoare Facebook. Acestea sunt video sau poze, iar dumneavoastra puteti accesa in mod direct site-ul.
Nu uitati ca pe Instagram exista si fenomenul influencerilor, iar oricand puteti apela la unul dintre acestia pentru a va promova produsul. Majoritatea influencerilor fac reclama la absolut orice produse, contra cost.
Reclamele prin mesajerie SMS sau e-mail sunt alte tipuri de reclame foarte des utilizate. Datele cu caracter personal au fost introduse in momentul in care ati plasat o comanda sau v-ati facut un card de cumparaturi intr-un anumit magazin. Aceste reclame sunt de obicei ale magazinelor online sau ale operatorilor de telefonie mobila.
Prin acest intermediu, sunteti mult mai rapid informat cu privire la promotiile sau la noile produse din magazinele preferate, dar exista posibilitatea sa primiti coduri de reduceri pentru obiectele comercializate sau coduri pentru transport gratuit. Asadar, veti primi doar informatii in legatura cu magazinele pe care le accesati cel mai des si de la care ati mai cumparat obiecte.
Nu uitati ca exista si un dezavantaj al reclamelor prin SMS/e-mail, anume dezabonarea de la Newsletter. In cazul in care reclamele sunt plictisitoare sau sunt trimise mult prea des, atunci utilizatorii se pot dezabona de la Newsletter.