Angajamentul clienților aproape că nu se întâlnește cu lumea tehnologiilor financiare. Cu toate acestea, blockchain-ul este un instrument care poate revoluționa modul în care oamenii își desfășoară activitatea. Poate influența și transforma modul în care companiile se vor angaja cu piața țintă.
Acest lucru depășește cu mult potențialul său de a transforma tranzacțiile bancare și întreaga industrie financiară.
În mod surprinzător, blockchain-ul are o capacitate imensă de a îmbunătăți serviciile pentru consumatori. Poate extinde conectivitatea pentru consumatorii vulnerabili. Mai mult, poate face companiile să pară transparente și să protejeze tot felul de experiențe de afaceri-clienți.
Astăzi, blockchain-ul nu este văzut ca important doar în mediile financiare. Există numeroase exemple de tehnologii blockchain utilizate într-o mare varietate de industrii cu aplicații diverse. Acum este utilizat în afara industriei financiare și bancare pentru contribuții voluntare, rețele de vot, procese de resurse umane și multe altele.
Împreună cu alte tehnologii de care beneficiază afacerile, există multe aplicații posibile de interacțiune cu clienții și pentru blockchain.
Continuați să citiți pentru a descoperi cum blockchain-ul ar putea să se întoarcă și să influențeze funcțiile de servicii pentru clienți!
Construirea unor relații mai profunde
Tehnologia Blockchain poate afecta dramatic implicarea consumatorilor. Cu toate acestea, adoptarea eficientă ar depinde în mare măsură de modul în care întreprinderile folosesc blockchain-ul pentru a re-imagina contactul cu utilizatorul.
Există spațiu de dezvoltare pentru proprietarii de afaceri și specialiștii în marketing pentru a utiliza blockchain-ul pentru a implementa o rețea de servicii de loialitate destinate recompensarii noilor clienți.
Aproximativ 77% dintre consumatorii existenți se alătură programelor de loialitate. Acest lucru semnalează necesitatea transformării modului în care companiile premiaza activitatea clienților. De asemenea, se poate remarca faptul că este nevoie să reținem clienții implicați în achiziții repetate.
Prin conectarea conținutului la o monedă virtuală atribuită contului clientului, companiile pot explora blockchain-ul pentru a le permite clienților să distribuie puncte de fidelitate în timp real.
Contracte moderne
La fel ca IoT, blockchain-ul ar putea revoluționa produsele fizice. Există, de asemenea, șansa ca schimburile non-fizice să fie modificate pe termen lung. O modalitate prin care oricine poate realiza acest lucru este prin contracte inteligente, permise de blockchain.
Prin blockchain, angajamentele contractuale pot fi legate de acte individuale folosind paradigma „Dacă / Atunci”. Blockchain poate activa sau inactiva aceste acțiuni până când sunt îndeplinite condițiile contractuale sau acestea nu satisfac tehnologia prezentă.
Utilizarea portofelelor digitale
Portofelele digitale vor permite utilizatorilor să-și revendice creditele după bunul plac. În schimb, agenții de publicitate vor utiliza aceste analize de date pentru a promova o imagine solidă a bazei de clienți. Aceasta va spori gradul de cunoaștere a noii oferte și va crește ratele de vânzare.
Asistența post-vânzare este un factor determinant semnificativ al cifrei de afaceri a clienților, deoarece clienții solicită o experiență de succes end-to-end. Autoservirea devine din ce în ce mai populară, consumatorii alegând asistență online în loc să treacă la personalul de asistență telefonica sau de birou.
Atunci când este construit și proiectat corect, blockchain-ul prin portofele digitale poate automatiza aceste transferuri, oferind clienților inovație și o experiență placuta.
Ținerea evidenței
Există povești de groază despre companii care s-au străduit să păstreze securitatea datelor consumatorilor si nu au reusit. Indiferent dacă parolele, fișele medicale sau chiar informațiile expun punctele de vedere personale, atât companiile, cât și clienții au îngrijorări tot mai mari cu privire la protecția datelor consumatorilor.
Consumatorii au încredere că companiile au cunoștințe corecte și proporționale despre aceste riscuri de securitate. Deși, nu este întotdeauna cazul.
Cu ajutorul blockchain-ului, companiile nu trebuie să păstreze detaliile confidențiale necesare consumatorilor pentru a efectua orice tranzacție comercială. Companiile nu ar trebui să se gândească să păstreze datele în siguranță, izolate sau legale, deoarece acestea nu ar fi păstrate în mod sigur. Clienții nu ar trebui să se îngrijoreze de datele personale inutile sau nesigure colectate de companii.
Dincolo de gestionarea înregistrărilor de identitate ale consumatorilor, există și oportunități pentru alte forme de gestionare a înregistrărilor bazate pe blockchain. Utilizate în mod obișnuit în aceste zile în domeniul sănătății, unele organizații intenționează să utilizeze blockchain pentru a stoca informații despre sănătate, cum ar fi facturile medicale și corespondența pacient-doctor.
Existența bazelor de date bazate pe blockchain asigură că aceste cunoștințe pot fi protejate simultan prin criptare, garantând în același timp că înregistrările făcute nu pot fi niciodată accesate din exterior de o terta parte.
Variante de plata
Bitcoin și alte criptomonede folosesc blockchain pentru a muta fonduri de la o persoană la alta. Este un mecanism stabil și deschis care funcționează chiar și fără necesitatea unei bănci centrale ca si intermediar.
Tehnologia Blockchain permite străinilor să facă schimburi fără a fi nevoie ca o terță parte să controleze tranzacția. Clearing-ul și dovada identităților necesită o perioadă. Transferurile internaționale pot dura mult timp și de obicei vin cu costuri ridicate. Mulți clienți sunt vulnerabili sau deficienți, nu au de obicei un cont bancar sau nici nu pot accesa o bancă.
Plățile efectuate prin tehnologia blockchain ar putea elimina aceste probleme bancare. Poate permite banilor să călătorească cu ușurință între companii și clienții acestora, fără a fi nevoie ca băncile sau rețelele de plăți să servească drept intermediari.
Drumul produsului la consumator
De obicei, clienții se lamentează că au plătit pentru un produs sau serviciu pe care nu l-au primit. Acei consumatori care se plâng sunt vârful aisbergului pentru probleme cu expedierea și primirea produselor.
Acești clienți au pierdut oportunități de afaceri, deoarece sunt copleșiți de negativitate cu privire la un anumit brand și chiar sfidează organizațiile șansa de a lucra la ele. Aceste tipuri de clienți pur și simplu se îndepărtează și trec la concurenți.
În viitor, companiile vor putea lua fonduri clienților numai dacă produsul a fost verificat pe tehnologia blockchain, si numai daca el a ajuns la client. Companiile de buna credinta ar putea vedea această formă de îmbunătățire a procesului facilitată de blockchain ca un diferențiator competitiv.
Poate ajuta la încurajarea consumatorilor să nu fie expuși riscului de a pierde dacă vreun set de produse rătăcesc, îmbunătățind astfel implicarea clienților pe parcurs.
Blockchain continuă să câștige tracțiune în industria afacerilor. Această inovație pare a fi gestionabilă pentru majoritatea companiilor. De asemenea, este o zonă flexibilă de investiții pentru mărci și organizații în care implicarea clienților contează.
Pe măsură ce tehnologia continuă să evolueze, aceasta perturbă modelele de marketing digital existente care uneori nu reușesc să crească deschiderea cu o experiență cat mai usoara.
Conexiunea dintre companii și clienți este redefinită în aceste zile. Angajamentul și satisfacția clienților se pot pierde în mod tradițional pe parcursul demersului de cumparare si livrare a produselor.
Cu alte cuvinte, daca tehnologia blockchain va fi adoptata mai repede nu veti mai avea devoie decat de un device mobil pentru a comanda, plati, urmari si confirma livrarea unor produse, indiferent de unde le veti comanda, din tara sau din strainatate. Veti avea insa nevoie de un telefon mobil in stare foarte buna de functionare, dar pentru asta ii aveti pe prietenii nostri de la service GSM Bucuresti sa va ajute.